IMG_4230

Els passats 21 i 22 de Febrer s’ha celebrat la Copa d’Espanya, brillantment organitzada pel Club Nàutic Port d’Aro, tot i que la forta tramuntana de diumenge va obligar a suspendre les dues proves previstes, donant per bones les dues mànigues del dissabte.

La guanyadora absoluta en la categoria Junior ha estat la patinaire del nostre Club, Nina Esteba, mentre que el seu germà Jan ha assolit la tercera posició absoluta i segon en categoria infantil, per darrera de Daniel Vilardell del Club Nàutic de Sitges.

IMG_4234

En categoria Sènior, la guanyadora absoluta ha sigut Ana Pujol del Club Natació Barcelona, seguida per Joost Depoorter i Jordiet Sabater ambdós del Club de Vela Sant Antoni.

Entre els patinaires tamariuencs, cal destacar la 8ª posició de J.M.Ferrer i la 9ª de Jordi Bähr, mentre que en Quim Esteba va perdre totes les opcions en sortir-se fora de línia en la segona prova.

Resultats en PDF:

Classificació Júnior