(2017.07.12). El Club Nàutic Tamariu ha estat el vencedor del Ca, mpeonato de Catalunya per clubs de patí a vela 2017. Després d’ell, han ocupat el podi el Club Marítim Torredembarra, en segona posició, i el Club Patí Vela Barcelona, ​​en tercera.

El Campionat de Catalunya de clubs de patí a vela 2017 ha tingut com a vencedor l’equip del Club Nàutic Tamariu integrat per Quim Esteba, Jordi Bhar, Miguel Carmona i Jan Esteba.

Després comptabilitzar el resultat dels tres millors classificats de cada club participant, el Nàutic de Tamariu va recollir una puntuació de 19 punts, fruit dels 3 punts registrats per Quim Esteba, els 5 assolits per Jordi Bahr, i els 11 de Miguel Carmona.

Amb aquesta victòria del Club Nàutic Tamariu es compleix un dels objectius que Quim Esteba s’havia fixat per a aquest 2017, segons declarava a CMDsport-Patí a Vela el passat mes de març. De ben segur que aquesta victòria l’ha ajudat a apaivagar lleument la ratxa d’escassa sort que ha vingut registrant en el que va d’any a les competicions més rellevants.

Podeu llegir la noticia al complert a CMD Sport