201406_camcat_premis_1024

Els tamariuencs Toni Garcia 2on classificat i Quim Esteba 3er, acompanyen en el podi de 1ª categoria al nou i merescut campió, en Peco Mulet del C.N.Badalona.

El solvent guanyador en 2ª categoria, ha sigut l’Oriol Carrasco del CNSant Pol de Mar.

La victòria en la categoria femenina ha sigut per la nostra patinaire Cristina Cos, que en una renyida lluita amb Maria Malagrida del C. de Mar Sitges, l’ha pogut guanyar per tant sols un sol punt de diferència.

El campionat s’ha dut ha terme durant dos caps de setmana i amb la participació de 92 patinaires, en el que han predominat els vents fluixos i mitjos, però que han permès celebrar les 6 proves programades.

El Club Nàutic Tamariu, amb la seva nova política de fitxatges, ha inscrit a 7 patinaires i amb aquest 3 premis ha sigut el Club més guardonat de tots els que han participat.

Enllaç a la classificació: Aquí.