Durant els passats 21 i 22 de maig, s’ha celebrat l’XI Trofeu Club Nàutic Tamariu. Un any després d’haver-s’hi celebrat  la Copa d’Europa, enguany s’ha tornat al format habitual de dues proves de navegació en flota, en un clàssic recorregut olímpic format per un triangle de boies.

IMG_3561

Les duríssimes condicions meteorològiques del primer dia, amb un fort vent de Garbí, varen obligar a suspendre la primera prova programada, posposant a diumenge la celebració del Campionat, en que un estable Migjorn de 15 nusos va fer les delícies dels participants.

IMG_3559

El guanyador absolut va ser Xavi Roca del Club de Mar de Sitges, seguit de Jordiet Sabater del Club de Vela Sant Antoni i tancant el podi Gerard Esteva del Club de Vela Barcelona i actual President de la UFEC, qui en el seu discurs durant l’acte de lliurament de premis es va referir i recordar els seu pas per Tamariu en qualitat d’Instructor de l’Escola de Vela.

IMG_3555

En segona categoria, el guanyador fou Gianni Ruggiero del Club de Mar de Sitges, acompanyat al podi per Carlos Ordeig i Mateu Subirà, segon i tercer respectivament,  ambdós del Club de Vela Sant Antoni.