El passat dissabte dia 28 de juny, va tenir lloc la primera prova del Tour Nàutic Costa Brava a Tamariu en la qual l’organització va comptar amb el suport del nostre Club. La participació va estar condicionada pel mal estat de la mar conseqüència d’un fort vent de garbí que va provocar algunes baixes d’última hora.
Es van fer dues voltes a un recorregut de 6,5 milles, resultant guanyadora l’embarcació “Na Maria” del Club Nàutic Llafranc patronejada per la familia Marcó. El segon i tercer lloc van ser per les embarcacions “Altamar” i “Set de Mar” del nostre club, patronejades pels socis Ricard Rojo i Emili Massallé. La prova consisteix en fer dues voltes a un recorregut, amb un límit de temps, seguint els rumbs i demores que es faciliten als participants a la sortida i amb aquesta informació passar el més a prop posible de les boies virtuals. Esperem que altres socis s’animin a participar a la propera prova que tindrà lloc a Llafranc el pròxim 12 de juliol.

També us adjuntem la documentació de la prova:

Carnet de bord

Demores