20150502_115238 (2)

Els dies 1, 2 i 3 de maig hem celebrat al Club Nàutic Tamariu la XV Copa d’Europa de Patí a Vela amb la participació de 76 embarcacions de categoria sènior i 26 de categoria junior.

El primer dia només s’ha pogut disputar una de les dues regates previstes, per excés de vent. Els segon i tercer dia es disputen les dues regates previstes.

En categoria sènior, el guanyador ha sigut en Jaume Llobet Olivella del Club de Mar de Sitges, segon en Jost Depoortes Wan Vinckel del Club de Vela Sant Antoni i tercer Xavi Roca Vilalta del Club de Mar de Sitges.

En categoria junior, el guanyador ha sigut en Jan Heuninck de Club Nàutic Sitges, segona la Nina Esteba Domingo del Club Nàutic Tamariu i tercera la Paula Martin Castellsagué del Club Nàutic Sitges.

Gràcies a la col·laboració dels espònsors, la gran feina dels voluntaris, l’afluència de públic i l’excel·lència dels regatistes Tamariu s’ha convertit aquest cap de setmana en el centre europeu de la classe Patí.

A continuació teniu les classificacions definitives per totes dues classes:

Classificació Definitiva Senior

Classificació Definitiva Junior