Les Drassanes Reials del Museu Marítim de Barcelona varen ser l’escenari el passat divendres 2 de Febrer de la Festa Catalana de la Vela. Els assistents varen reconèixer l’esforç i dedicació d’un total de gairebé 150 esportistes en les diferents disciplines així com també als Clubs i entitats.

Com a gran novetat d’aquesta edició, van escollir mitjançant una votació online a Marta Munte Carrasco i Marcelo Cairo Assenza, tots dos del Club Nàutic Cambrils, com a Millors Esportistes de l’Any.

D’entre aquests distingits, el Club Nàutic Tamariu va ser guardonat amb la Vela d’Argent 2016 i 2017, per la seva tasca envers de la vela.

També varen ser premiats el seu regatista Quim Esteba, 2º classificat de la Copa d’Europa, Campió d’Espanya i Campió de Catalunya de Pati a Vela 2016 i a la seva regatista Nina Esteba com a Campiona de Catalunya del 2016 en 2ª categoria.

Felicitats i moltes gràcies a la Federació Catalana de Vela!