A les Drassanes Reials de Barcelona, del Museu Marítim de Barcelona va ser l’escenari el passat divendres 14 d’octubre de la Festa Catalana de la Vela que, enguany ha estat una edició especial, ja que la Federació Catalana de Vela ha complert 50 anys en el 2015. Els participants van reconèixer l’esforç i dedicació d’un total de gairebé 150 esportistes de les diferents disciplines de la vela lleugera i de creuer en obtenir 84 títols de Catalunya, 32 d’Espanya, 21 d’Europa i 9 del món i competicions internacionals i de 86 clubs en emprar-se a fons en l’organització i difusió de la vela.

D’entre aquests distingits el Club Nàutic Tamariu va ser guardonat amb la Vela d’Argent 2015, per la seva tasca en vers de la vela, i a la seva regatista Nina Esteba Domingo CAMPIONA D’EUROPA 2015, RÀNQUING 2015 i CAMPIONA D’ESPANYA 2015 en la categoria de Pati junior femení.

Felicitats i moltes gràcies a la Federació Catalana de Vela!