14823012457_b55e3202b2_z

El passat 22 d’agost es va celebrar la nedada popular d’Aiguagelida a Tamariu, per inaugurar el carril senyalitzat pert nedadors, financiat e instal·lat pel Club.
Hi va haver una bona participació, tenint en compte el temps plujós que vam tenir. Els participants van gaudir d’un esmorçar al Club.
El dissabte 23 d’agost va tenir lloc la regata de padels, amb una participació de sis embarcacions, i un recorregut des de la platja fins a les boies lluminoses del canal d’entrada a la badía, i tornada, recorregut que s’havía de fer dues vegades amb dos surfistes diferents. L’embarcació guanyadora va ser la de Jordi De Miquel i en Víctor Canals. Volem agraïr la dedicació de la socia organitzadora (i participant), Montse Santos.