paddle2

Des de l’any passat els estiuejants de Tamariu disposen d’un carril senyalitzat per a nedadors, des de la platja fins a la Cala d’Aigua Xelida. L’abalisament paral·lel a la costa ha estat instal·lat i finançat pel Club Nàutic Tamariu, com a compromís assolit per l’adjudicació del camp de boies per embarcacions. L’any 2013 es van col·locar 9 boies, i aquest any hem ampliat a 6 mes.

Et proposem gaudir d’aquest canal en un dia de caire festiu –res de competicions- el proper dia 22 d’agost. Ens trobarem a l’embarcador a les 9 del matí, per tal de portar als socis participants fins a Aigua Xelida i tornar nedant fins Tamariu.

Tantmateix, él dia 23 d’agost, el Club organitza un recorregut amb padels, en el que participaran dos persones per cada embarcació. El recorregut s’anunciarà properament.

• Nadada Popular – 22 d’agost – 9:00
  • Regata de Padels – 23 d’agost – 9:00